maraton, maratony, półmaraton, biegi, bieganie, biegowe zawody sportowe  
22.02.2020.
Advertisement
Zrób życiówkę w Poznaniu Drukuj Poleć znajomemu
13. PKO Poznań Półmaraton
13. PKO Poznań Półmaraton
13. PKO Poznań Półmaraton
13. PKO Poznań Półmaraton
13. PKO Poznań Półmaraton
13. PKO Poznań Półmaraton
Mniej niż 70 dni dzieli nas od startu 13. PKO Poznań Półmaratonu. Na bieg 21,097 km ulicami Poznania zdecydowało się już ponad 5 tysięcy zawodników, wśród nich m.in. mistrzyni olimpijska Natalia Madaj – Smolińska. Ostateczna odsłona tegorocznej trasy jest już znana zatem biegacze, którzy mają zamiar wystartować 5 kwietnia powinni już teraz rozpocząć przygotowania.

 

 

 

 

 

Monika Prendke

 

Znana i lubiana

Organizatorom 13. PKO Poznań Półmaratonu udało się utrzymać zeszłoroczny format trasy. Wśród biegaczy wywołała ona pozytywny odbiór, a co najważniejsze sprzyjała osiąganym przez zawodników życiówkom. 

Start i pierwsze 7 km prowadzić będzie ulicą Grunwaldzką, następnie biegacze będą kierować się na 3-kilometrowy odcinek ulicą Hetmańską dobiegając do niej uprzednio przez ul. Jugosławiańską, Ściegiennego i Arciszewskiego. Przed wiaduktem na ul. Hetmańskiej biegacze zbiegną w dół kierując się do poznańskiego Dębca, z którego wbiegną na kolejną, długą, bo prawie 4-kilometrową prostą prowadzącą do centrum miasta. Ostatnie 3 km to bieg przez ścisłe centrum miasta ul. Solną, al. Niepodległości, mostem Uniwersyteckim, Rondem Kaponiera. Meta czeka na biegaczy na Placu Marka na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

Link do materiału video z trasą:

https://www.youtube.com/watch?v=OY18lU2eePY

 

Czas na trening!

Cykl treningowy przygotowujący do Półmaratonu biegacze mogą realizować indywidualnie korzystając z planów treningowych autorstwa Pawła Grzonki. Zostały one rozpisane na okres 12 tygodni. Trzy rodzaje planów pozwolą przygotować się do startu zarówno debiutantom, średnio zaawansowanym jak i zaawansowanym biegaczom. Rozkłady treningów znajdują się na stronie : https://halfmarathon.poznan.pl/strefa-zawodnika/plany-treningowe/.

Tym z kolei, których mobilizuje grupa zapraszamy na treningi z ekipą biegową Night Runners, której spotkania regularnie odbywają się w kilku miastach w Polsce. Więcej na temat terminarza można zaleźć na stronie:  http://nightrunners.pl/trenuj-z-nami/.

 

Ponadto w lutym i w marcu wraz z grupą biegową Kobiety Biegają, a następnie z Chrisem Kwaczem (On the move) – biegaczem znanym z promowania i motywowania do prowadzenia aktywnego trybu życia, zostaną zorganizowane treningi otwarte trasą Półmaratonu. Wybiegania będą doskonałą okazją do zapoznania się z profilem trasy, przetarciem przed startem dla debiutantów,                 a także szansą na przełamanie swoich barier i strachu przed startem wciąż niezdecydowanym                      i niezapisanym biegaczom. 

 

Limit zawodników na 13. PKO Poznań Półmaraton to 10 500 uczestników. Do 20 lutego obowiązuje niższa opłata startowa. Zapisz się już dzisiaj!. Więcej informacji: www.halfmarathon.poznan.pl

Sponsorem Tytularnym Półmaratonu jest PKO Bank Polski.

 
następny artykuł »
Webdesign by Webmedie.dk Ny hjemmeside