29.04.2024.
Bolesławieckie Święto Ceramiki na Sportowo - REGULAMIN Drukuj Poleć znajomemu

1. Cel - popularyzacja i upowszechnianie biegania jako formy aktywności ruchowej

- integracja środowisk sportowych oraz organizacji zajmujących się kulturą fizyczną

- promocja Bolesławca, jako miasta wspierającego sport

 

2. Termin 22.08.2010 r. , Bolesławiec

i miejsce: Start / Meta – ul. Kościelna w Bolesławcu

 

3. Organizator: - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka 52, tel./fax 075 732 38 86, www.mosir.boleslawiec.pl, sekretariat@mosir.boleslawiec.pl.

Biuro Organizacyjne

Imprezy MOSiR Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Zgorzelecka 52

www.mosir.boleslawiec.pl

tel./fax 075 732 23 15, e-mail: imprezy@mosir.bolesławiec.pl

Biuro Zawodów – czynne w dniu i miejscu imprezy od godz. 10.00

 

4. Współpraca: - Międzyszkolny Klub Sportowy „Bolesłavia„ Bolesławiec

- NSZZ „Solidarnośd” Region Jeleniogórski

- Grupa Kolarska „Cyklosport” Bolesławiec

- Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów

Alkoholowych

 

5. Obsługa - ANDYCOM Systemy Informatyczne

6. Honorowy patronat - Prezydent Miasta Bolesławiec

 

7. Uczestnicy: wszyscy chętni bez względu na miejsce zamieszkania amatorzy i zawodnicy

posiadający licencje sportowe, zgodnie z kategoriami wiekowymi.

 

8. Warunki Zgłoszenia w Biurze Zawodów w dniu imprezy w godz.:

uczestnictwa: - bieg główny: 10.00 -11.30,

- biegi dla dzieci: 10:00 – 10.45

- biegi abstynentów: 10:00 – 11.30

- zawodnicy niepełnoletni startują wyłącznie za pisemną zgodą rodziców / opiekunów

- zawodnicy powinni posiadad aktualne badania lekarskie stwierdzające brak

przeciwwskazao do udziału w biegach. W przypadku braku badao zawodnicy podpisują oświadczenie na karcie zgłoszenia o starcie na własną odpowiedzialność

 

9. Opłaty: - opłata startowa:

A. Bieg Główny - 10 zł,

B. Biegi dla dzieci - bez opłat

C. Biegi Abstynentów - bez opłat

10. Weryfikacja: Do weryfikacji w biegu głównym potrzebny jest dokument ze zdjęciem

 

11. Trasa A. Bieg Główny – BIEG SOLIDARNOŚDI (pętle)

i dystans: - dystans: 10 km – ulice miasta

(1 pętla mała 1790 m + 3 pętle duże 2730 m + dobieg do pętli/mety: 20m)

- różnica wzniesieo: do 16 m

- na trasie rozmieszczone będą:

a) punkt z wodą,

b) punkty kontrolne

- start i meta: ul. Kościelna.

B. Biegi dla dzieci

- trasa (pętle - parkowe tereny zielone – planty miejskie)

300 m - I kategoria wiekowa

600 m - II kategoria wiekowa

900 m - III kategoria wiekowa

C. Dolnośląski Bieg Abstynentów (według odrębnego regulaminu)

- dystans: 2 km – ulice miasta

(1 pętla mała 1780 m + dobieg do pętli/mety: 20m)

 

12. Program godz. 11:00 – biegi dla dzieci na dystansach:

zawodów: - wręczenie nagród dla dzieci

godz. 11:55 – uroczyste otwarcie imprezy

godz. 12:00 – start biegu głównego- BIEG SOLIDARNOŚCI

godz. 12:00 – start Dolnośląskiego Biegu Abstynentów

godz. 13:30 – dekoracja zwycięzców

 

13. Klasyfikacja: A. Bieg Główny:

- generalna kobiet i mężczyzn

- w kategoriach wiekowych

Kobiet Mężczyzn

K16 (16-22 lat) M16 (16-19 lat)

K23 (23-34 lat) M20 (20-29 lat)

K35 (35-49 lat) M30 (30-39 lat)

K50 (50 lat i starsi) M40 (40-49 lat)

M50 (50-59 lat)

M60 (60 -69 lat)

M-70 (70 i starsi)

4

B. Biegi dla dzieci

- indywidualna w kategoriach wiekowych dziewcząt i chłopców

Kat. I (7- 10 lat)

Kat. II (11-13 lat)

Kat. III (14-16 lat)

UWAGA - O zaliczeniu do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia

(o pełnoletniości zawodnika data urodzenia).

 

14. Nagrody: A. Bieg Główny :

klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn:

od I do V miejsca - puchary, dyplomy i nagrody finansowe, klasyfikacja w kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn:

od I do III miejsca - puchary, dyplomy, nagrody finansowe.

Wszyscy startujący otrzymują certyfikaty uczestnictwa

UWAGA - zawodnicy, którzy zdobędą nagrody w klasyfikacji generalnej nie będą

brani pod uwagę w klasyfikacji poszczególnych kategorii wiekowych

- przy odbiorze nagród finansowych zawodnicy muszą podad numer NIP i

PESEL. Brak powyższych danych będzie skutkował zawieszeniem

wypłaty nagrody.

Nie przewiduje się nagradzania kategorii osób niepełnosprawnych.

Wśród zawodników tej kategorii, którzy pokonają dystans 10 km zostanie rozlosowane 5 nagród rzeczowych

Organizator może przyznad nagrody dodatkowe.

B. Biegi dla Dzieci:

klasyfikacja indywidualna w kategoriach wiekowych dziewcząt i chłopców:

miejsca I - III miejsca - medale,

miejsca I - VI miejsca - dyplomy i nagrody rzeczowe.

Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa.

 

15. Finansowanie: - Gmina Miejska Bolesławiec

- sponsorzy, wpisowe

- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

 

16. Szatnie: - szatnie zorganizowane będą w namiotach przy Biurze Zawodów (ul. Kościelna)

- rzeczy do depozytu oddawad można w workach przygotowanych przez organizatora

(do pobrania w biurze zawodów) od godz. 10.00

- depozyt można odebrad na podstawie numeru startowego do godz. 15.00

- zgubienie numeru startowego zwalnia organizatora od odpowiedzialności za

pobranie worka przez inną osobę,

- za rzeczy, które nie znajdują się w depozycie w szatni organizator nie ponosi żadnej

odpowiedzialności.

 

17. Świadczenia Wszystkim zawodnikom biorącym udział w imprezie organizator zapewnia:

dodatkowe: - opiekę medyczną,

- wodę mineralną i napoje

18. Postanowienia - wszystkie sprawy sporne rozstrzyga sędzia główny i organizator,

koocowe: - biegi odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne,

- organizator nie ponosi odpowiedzialności za mogące się wydarzyd, w trakcie zawodów i transportu, ewentualne wypadki bądź kradzieże nie z winy organizatora,

- uczestnicy pokonujący dystans biegu w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani,

- wszyscy uczestnicy biorą udział w Biegach Ulicznych – Boleslawiec 2010 na własną odpowiedzialnośd i nie będą wnosid żadnych roszczeń w stosunku do organizatora w razie zaistnienia zdarzeń losowych podczas trwania imprezy,

 

- wszyscy zawodnicy zobowiązani są do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.

19. Noclegi Organizator dysponuje miejscami noclegowymi.

Rezerwacja noclegów do dnia 16 sierpnia 2010 r. w Biurze Organizacyjnym Imprezy:

Imprezy MOSiR Bolesławiec, 50-700 Bolesławiec, ul. Zgorzelecka 52

fax 075 732 23 15, e – mail: imprezy@mosir.boleslawiec.pl

W przypadku, gdy zapotrzebowanie na miejsca noclegowe będzie większe od posiadanych miejsc, o rozdysponowaniu miejsc noclegowych decydowała będzie kolejność (data) rezerwacji.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Webdesign by Webmedie.dk Ny hjemmeside